De eerste week. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Yvette Erf - WaarBenJij.nu De eerste week. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Yvette Erf - WaarBenJij.nu

De eerste week.

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

05 Mei 2012 | Suriname, Paramaribo

Daar ben ik weer hoor familie, vrienden en noem maar op. Ik hoorde al "geklaag" waar blijft dat volgende verslag van Yvette nou.. Nou hier is die hoor haha!

De eerste week is voorbij. De eerste stageweek, de eerste ervaringen en meer mensen ontmoet.

Maandag was het meteen raak, Koninginnedag en wij zitten op kantoor. Klein baalmomentje was dat, alle oranje foto's die we voorbij zien komen. " Wij gaan er vanavond een dubbel zo hard feestje van maken!" waren de woorden van Esmee en mij. Half 5 was de dag voorbij, het feest kon voor ons beginnen. Thuis even rustig een drankje gedaan en daarna met Robin (huisgenoot) en Esmee naar Mijke (vriendin Robin) gegaan om een pizza te eten. Nouuuuuu nooooooit meer pizza!! 1,5 uur wachten op een pizza.. toch best lang, maar de avond maakte alles goed! Één oranje boel in Suriname. Het scheelde dat we de volgende dag vrij waren, even bijkomen was wel nodig haha.

Dinsdag was het hier Arbeidersdag, dus iedereen is vrij. Lekker genoten in het zwembad en 's avonds bij het pannenkoekenhuis gaan eten. Een heerlijke clubsandwich gegeten, heel slecht in een pannenkoekenhuis. Snel nog maar een keer dus!

Woensdag en donderdag was gewoon een rustig avondje op stage, maar donderdagavond.. Wat een avond. Het begon met boksen, ja ja sportief hé?! Daarna met een aantal een heerlijk broodje gemaakt en de avond kon beginnen. Samen met huisgenootjes en nog andere vrienden zijn we naar Havana (uitgaansgelegenheid) gegaan. Het was een mooie avond, eentje om niet te vergeten.

Vanmiddag gaan we met een aantal huisgenoten de dolfijnen spotten.

• 05 Mei 2012 - 20:03

FRANK:

Hoi Yvette leuke dingen allemaal joh en hoe was je stagebedrijf nou eigenlijk? Grapje! xxx papa

• 06 Mei 2012 - 10:32

Ingrid:

Hoi Yvette en Esmee,
    Het feesten en eten gaat jullie zo te lezen wel goed af, maar inderdaad....hoe gaat de stage zelf?
    Weet wel, waarschijnlijk veel minder interessant voor jullie dan de vrije tijdsbesteding haha
    X

• 06 Mei 2012 - 10:36

RIA:

He Yvette!! Ik kan merken dat ik familie van je vader ben, wilde ongeveer hetzelfde schrijven. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Kijk al weer uit naar je volgende verslag.
    Tot dan xx Ria, Scar en Tumba.